عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد
سرخط خبرها

کی‌روش به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی!

  • کد خبر: ۱۲۹۵۱۷
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کی‌روش به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی!
درحالی که فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته تیمی را به عنوان آخرین حریف تدارکاتی فوتبال ایران قبل از جام جهانی فوتبال برگزیند، کارلوس کی‌روش دست به کار شده تا شاید با روابط خود حریفی را برای ایران پیدا کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش اصرار فراوانی دارد تا تیم ملی چند روز قبل از آغاز جام جهانی به مصاف یک حریف تدارکاتی برود و به همین خاطر فدراسیون فوتبال بالغ بر دو هفته است که به طور جدی دنبال حریفی برای ایران می‌گردد، اما تا به امروز موفق به انتخاب تیمی نشده است. قرار است این بازی در جزیره کیش برگزار شود و روشن نیست که فدراسیون فوتبال درنهایت قرار است با چه تیمی توافق کند. علاوه بر پیگیری فدراسیون، کارلوس کی‌روش هم دست به کار شده و طی روز‌های گذشته با استفاده از تماس‌ها و ارتباطات خود به‌دنبال حریف برای شاگردانش می‌گردد.

سرمربی تیم ملی می‌خواهد قبل از بازی روز ۳۰ آبان برابر انگلیس حتماً یک دیدار دوستانه داشته باشد و میزان هماهنگی شاگردانش را افزایش بدهد. درهمین راستا بنا بود با یک حریف آسیایی بازی شود اما تا کنون تلاش‌ها بی نتیجه مانده و هیچ بعید نیست یک حریف دیگر برگزیده شود وحتی زمزمه بازی با یک تیم اروپایی نیز شنیده می‌شود.

باید دید که آیا روابط او با برخی ایجنت‌ها آیا باعث به وجود آمدن یک بازی تدارکاتی خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->